hektisk dag

Jag som då trodde att de skulle bli en skön dag, okej så dålig har den verkligen inte varit men jag kom till skolan de började med att jag kom försent -.- Vi hade matte jag kom en kvart försent så de gjorde inte så mycket. Hade matte i 45 minuter ungefär. Efter de va de bara att gå direkt till svenskan där vi hade lästimme och då gick brandlarmet och de va bara övning men vi va tvugna att stå på fotbollsplanen i en halvtimme nästan eller de kändes åtminstonde som de! Sen efter svenskan hade vi lunch och håltimma så jag, Maria och Lovisa och åt lunch jag satt och diskuterade med Erkis, Emil och Axel alla i täby typ hela lunchen haha. Sen gick vi med dom och Celine till Mörby vi bara va där vet inte vad vi gjorde x)

Efter lunchen hade vi idrott men eftersom jag varit lite kraslig nu ett tag så skulle jag dock inte vara med! Efter idrotten hade vi Engelska jag hur brukar Engelskan vara trååååkig! Sen hade vi sista lektionen SO, som jag sett fram emot hela dagen den lektionen slutade ju i kaos! Alla pratade och skrattade och Peter blev iriterrad och sen så de sista tjugo minuterna skulle alla sitta helt tysta! & gång på gång fick dom som var mest tysta gå hem och jag satt kvar till dom sista haha, de va jag, adde, ditte och pierre -.- Aja sen gick vi till Mörby och jag träffade Maya och Agnes som skulle på basket själv dissade jag basketen idag pga plugg och hosta!

Nu sitter jag vid datorn 'såklart' och väntar på att något interessant ska hända haha!
Skriver mer ikväll
Ha en fortsatt bra dag!

LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0