hatar att stressa

USCH fyfan för att stressa! Jag ska börja gå upp halv åtta på måndagar när jag börjar halv tio! Seriöst jag orkar inte springa runt som en eller annan hopjärka! Så istället för att ta bussen nu som jag vill ta som går 08.50 så får ja ta den som går 08.05 och då kommer jag dit 14 över nio så då har jag 6 minuter på mig att ta mig upp från mörbyskogen till skolan! De borde jag väl klara? Tycke ni inte?

Igår hade jag seriesim, vet inte hur de gick jag har tränat två träningar på tolv veckor så jag va mest där för att vi inte skulle få noll poäng på alla fem grenar jag simmade-.- Men de va kul tror vi kom två eller sämre!

Idag har vi matte första lektionen och sen rullar väl shemat som de brukar:)
Vi har en lång dag idag som blir ganska kort, för vi börjar halv tio dåra och slutar fyra och så har vi två timmars lunch:) Så de funkar bra men nu ska ja springa till bussen! Skriver mer efter träningen ikväll

ha en jätte bra dag:)

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0