YEZ

Jag är gott som klar med SO;n nu! YEZ! Och biologin skrev jag klart i lördags! Känner mig sjukt närvös in för provet imorgon vet inte varför jag har bara sjukt höga förväntningar på mig själv hela tiden, De är väl både positivt och negativt! På ett sätt äre väl bra att pressa sig inför åttan men samtidigt mår ju ingen bra av att stressa. Aja jag säger bara de! Alla ni som inte börjat högstadiet! NJUT för herregud vilken skillnad de är på mellan och hög stadiet! Och de har baa gått två månader snart och de är så himla mycket! Men jag får ihop mitt lv i alla fall :) Jag satsar stenhårt på skolan nu! Jag ska klara den utan problem:) aja nu ska jag sminka av mig, kolla lite till på son och gå och sova jag är helt utslagen!

Have a nice night!

love you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0