picnik & plugg

Nu förstår ni säkert ingenting men jag sitter och håller på, på en ny fotosida ; picnik! Jätte kul men lite svårt att förstå de är på engelska men de ska nog gå. De är jätte kul, där komme rjag göra min headers nu för tiden i alla fall så snart har jag en omröstning igen om vilken:) Jag sitter och pluggar biologi och får hjälp av min lilla bästis på msn hon är jätte duktig på både biologi och fysik:O Någonting som jag inte visste haha. Har massa att göra den här veckan kan bero på de om jag inte bloggar någon kväll. Idag har vi haft en vanlig måndag förutom studieteknik, de hade vi istället för SO Annars va de precis som vanligt. Jag gjorde engelska provet jag missade i fredags, de gick bra kände att de gick bra. Jag måste fortsätta plugga här och hålla på. Hör kanske av mig senare.
pusshej



En gammal bild ..
saknar oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0