new week

Förlåt att jag inte skrev när jag kom hem igår men va helt slut, de blev step brothers till slut iaf, den va riktigt bra! Haha man fick sig ett gott skratt verkligen! De va jag, Kim, Didde, Adde och Pierre vi åkte in till stan och gick till Mcdonalds för att äta där träffade vi Adam, Viktor, Danne och Jonte trevligt folk må jag säga x) Haha när jag kom hem va jag bara inne på picnik och redigerade ågra bilder som ni kan få se här strax!

Nu ska jag gå ner och ta blodprover och kolla hur mitt värde ligger, jag va ju där för någon vecka sen och då hade jag brist på via blodkroppar därför ska jag gå ner igen och kolla de..

Sen blir de skola för min del, försov mig imorse jag skulle tagit proverna vid nio och nu är klockan kvart över och jag är långt ifrån klar, men mami väckte mig i morse och åkte hemifrån SMART!? Jag somnade om och sen vid kvart i nio gick jag upp och duschade! Aja skit samma nu ska jag göra mig klar

Hppas ni få en bra dag!
kärlek





Njoy

Kommentarer
Postat av: hanna

fina bilder :)

2008-10-24 @ 23:06:00
Postat av: L

Tack sötnos:)

2008-10-25 @ 10:05:24
Postat av: Anonym

Har du ritat den översta..?

2008-11-13 @ 21:57:09
Postat av: Linnea

Nej, elelr menar du ritat hand för hand,

isånafall nej, den har jag gjort o på Picasa.:)

2008-11-13 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0