Nej!

Dålig uppdatering! Usch va dåligt. Men de har varit rätt mycket. Igår var jag bara hemma sen träffade jag A & S & D och sen så vid halv nio gick jag ut och sprang med A & S jag och A sprang till S och sne sprang vi runt lite. Sen sprang vi hem. Vi va ute i drygt 45 minuter:) Kände mig fett duktig! Sen va de Desperate Housewiwes! Shies va händer nu? Nu är dom fem år framåt i tiden:O Jag hänger inte med. Idag ska jag träffa min Mimi (my cusins har börjt kalla mormor de så jag haka på där) Jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Va i stan kanske ha de lite trevligt! Hon kom hem ifrån USA i fredags där hon varit i två månader hos min kusiner som flyttat ditt MEN KMR HEM! Faktiskt så kommer dom hem haha x) Men i alla fall så ska jag göra mig klar och sen ska jag träffa henne :)

Hoppas ni får en bra dag!
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det kallar jag och mina kusiner vår mormor också...

2008-10-29 @ 12:51:20
Postat av: L

Hoppas du och Mimi får en härlig dag tillsammans.



Det är klart att vi kommer hem nån gång...om en 5 år sådär.



USA är great men man kan inte bo här for life....



Love

2008-10-29 @ 13:30:22
Postat av: Anonym

tss jag har hört flera faktiskt! :)



Jarå, de va jätte mysigt:)

Så ska de låta :D Hahah

<3

2008-10-29 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0