mitt i veckan

Jag har inte skrivit på sista tiden sista dagarna. Men de beror på att jag haft fullt upp, matte diagnos, engelska prov, biologi förhör och idag franska prov! Herregud, de har varit en otroligt hektisk vecka hittills! Idag va de som vanligt i skolan efter skolan gick jag med M till mörby och där träffade vi Calle, Alexandra, Carolina och några andra Maria gick hem och jag stannade ett tag tills typ fem och sen tog jag bussen tillsammans med Alexandra och Carolina hem. När jag kom hem så prata jag med M ett tag och sen gick jag ner och träffade Agnes och Danya! Nu har jag kommit he och käkat och har en hel del att göra! Pratar med Maria just nu och försöker göra lite matte och franska.

Jag har tänkt att jag ska ha ett fråge inlägg där ni kommer kunna fråga exakt vad ni vill så ska jag gott som svara på alla lämpliga frågor! Ni kan kommentera de här inlägget och fråga alla era frågor eller mejla till min [email protected] och fråga saker och ting! Vore kul och höra vad ni tyckte om bloggen också:)

Men nu ska jag sluta, skriver mer ikväll och fråga på nu hörni!
kärlek
/LB


Jag och Maria i ekhagen med skolan i början av september

Kommentarer
Postat av: Anonym

linnea , hur fixar du dina snygga header's ? :)

2008-10-15 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0