måste bättra mig!

Jag vet inte vad som hände igår som fick mig att hoppa över bloggningen! Men de ska aldrig mer inträffa. Igår va jag efterskolan i gympasalen och kollade på fotboll mellan först sjuorna och åttorna och sen dom som vann, sjuorna i de här fallet,  mötte lärarna och vann där också. Riktigt grymma grabbar! Efter de åkte jag, Kim, Jessica, Calle, Didde och Adde hem till Calle och bara chillade där i nån timma. Sen gick jag och Kim till mörby och skildes håll och åkte hem. När jag kom hem åt jag middag sen så pluggade jag ett tag sen fastnade jag framför nelly.com herregud va fina kläder lägger in lite bilder senare idag nu måste jag rusa till bussen min.
Ha en super dag!
se yaa! L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0