höstlov

Igår åkte jag in till stan träffade Fanny och hennes kompis vi gick runt ett tag sen så åkte dom hem och jag träffade Mimmi och Sofie som väntade på Agnes, vi åkte till östermalmstorg och klockan va runt fyra. Vi satte oss på mcdonalds och åt en glass och satt och pratade jätte mysigt :). Sen tog vi tbanan hem satt på danderydssjukhus och väntade på bussen i fyrtiominuter -.- Sen så när jag kom hem och käkade och fick skjuts av storebror till sturevägen där Mimmi och Sofie va påväg till Agnes men vi va ute ett tag åkte runt lite. Sen hände en del grejer. Sen vid tio åkte vi hem till Agnes och kollade på StepUp nånting enjätte bra dans film hann dock inte se hela för halv tolv skulle vi åka hemåt.

Sen kom jag hem låg satt i min soffa och va inne på datorn ett tag sen somnade jag.
Smsade Adrian runt halv två och fick svar halv fem på morgonen.. jaha då vaknade jag såklart och började smsa med honom...

Nu sitter jag här och vaknade nyss. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, får se:)
Ha en bra dag!
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0