helg snart

Jahopp nu är de morgon och jag börjar klockan 8 istället för tjugo övr pga matte prov! Jag känner mig lite halv säker, inte riktigt säker på hur de kommer gå men jag hoppas på de bästa! Igår åkte jag hem eftersom försökte plugga men fick världens huvudvärk och därför la jag mig och halv sov ett tag. Efter middagen försökte jag plugga de gick faktiskt bra jag känner mig säker på typ ekvationer som jag aldrig förstått annars och överslagsräkning och sånt. Men ikväll ska Maria sova här och vi ska gå hem till henne efter skolan och träffa Della sötn. jag tror vi sa så. Sen åker vi hem till mig och chillar typ.

Men nu ska jag göra mig klar.
Ha en jätte bra dag.
kärlek

Slänger in en bild på mig och Maya tagen för ett drygt år sen snart,
Du vet att jag saknar dig bästa
vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0