gårdagen

Igår så träffade jag Mimmi, Sofie, Agnes och Danya på danderydssjukhus för att åka in till stan... ... trodde jag. IStället fick vi springa till bussen mot TÄBY :O Bara för att jag vet inte ens varför. När vi kom dit träffade vi några jag va ganska dryg hela tiden, för jag mår illa av att gå runt i täbycentrum. Sen efter några timmar tog vi tåget tillsammans med Colin in till tekniska haha nej vi satt på samma tåg och aa så va vi inne i stan ett tag. Sen åkte jag och bruttorna hem till Agnes, där vi skulle vara barnvakt. Så hennes pappa kom hem runt 9 då hade vi kollat på stepup2thestreets den va så himla bra. Sen gick vi runt i stocksund lite och gick hem där min snälla papi hämtade mig runt halv 11 när jag kom hem chillade jag bara sen ringde Colin vid halv tolv och vi la väl på runt halv 2 haha de va lite kul :)

Hoppas ni hade en lyckad måndag!
kärlek


Kommentarer
Postat av: L

jasså, Collin spökar igen..



Linnea, var inte dryg -det är bara sjukt deppigt att bli ihågkommen som den där dryga Djursan-tjejen....





2008-10-28 @ 13:45:35
Postat av: Anonym

haha av täbycentrum kan jag gärna bli ihåg kommen som den tjejen,

Men jag gillar inte att va där, täby gillar inte mig och jag gilla rinte täby x)

2008-10-28 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0