från bbabe.blogg.se sötnöt!

Vem ringde dig senast? <3älskling
Vem kysste dej senast? Adrian, <3
Vem kramde dej senast? Maria,
Vad har du för bh på dig just nu? En gul spets
Vad har du för trosor på dej just nu? björnborg
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? "& du är mitt, jag älskar dig" från Adrian<3
Vad brukar folk få för intryck av dig? folk får intryck som jag har de perfekta livet
Har du någon gång klätt dig horigt? Ja
Men inte på allvar har folk kallat dig slampa? ja
Har du kallat någon för slampa? har jag säkert
Har du slagit någon riktig hårt? hm a de har jag
Använder du parfym? always
Vilka slags killar faller du för? Olika, mest dom skyddande
Hemlighet om dig? Sen jag såg på mirrors vågar jag inte kolla i speglar innan jag ska gå in i duschen/bada
Vill du ut och festa nu? De e natt och jag e trött nej!
Så ja, vad är klockan? 02.15
Vilken färg har din mobil? svart med blått
Vad ska du göra nu? S to the ova
Har du svårt att släppa andra tätt in på livet? ja, efter allt ja!
Är du social? Iblan blir de för mycket
Känner du att du orkar en fråga till? visst
Vad tänker du när du vaknar?  Ny dag nya möjlighetr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0