förlåt!

Förlåt att jag inte skrivit nu usch va dåligt! Men i fredags efter skolan gick jag och Maria till Kyrkskolan och träffade Della, vi träffade Palmaz och sen Calle också sen så åkte jag, Maria och Palmaaz runt med 601 H från mörbycentrum och jag och M hoppade av vid djhlms torg och gick hem till mig, käkade middag och drog vidare till Danne där vi va hela kvällen och gjorde diverse saker x) Maria och jag åkte hem vid halv 12 till mig där vi sov!

Lördagsen har sett ut så gptt som att jag har städat mitt rum, jag har nämnligen möblerat om i mitt rum totalt, min nya soffa dåra, ett nytt soffbord och en byrå MALM från IKEA en vit de är jätte fint nu så jag har tagit bort mitt skrivbord nu:) Är nöjd! Timmarna bara flög iväg efter att Maria åkte klockan kvart i två kanske, plötsligt va klockan halv 6 och M&P skulle på middag själv hoppa jag in i duschen och gjorde mig lite fräsch! Sen ringde Adrian och sa att han skulle komma hem till mig men de blev inte så heller för de va knas med bussarna-.- De slutade med att jag från klockan drygt halv nio har pluggat biologi och so! Duktiga jag! Nu är jag klar med Biologin så nu hela hela måndagen kan jag plugga SO istället för att behöva göra biologin först! Jag är jätte njöd med min kväll haha jag behövde lite lugn och ro, så jag har varit ensam hemma från halv sju till nu när min broder kom hem ovanligt tidigt:) Nu ska jag fortsätta plugga SO till provet på tisdag!
slänger in en bild från hur de ser ut i min omgivning just nu!



Här sitter jag och har skrivit  Biologin, om kräldjur, groddjur och fiskar!
De andra är SO böcker lite svenska och biologi!

Hoppas ni har haft en bra kväll!
Vad har ni gjort?

Kärlek
LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0