ändring!

Förlåt för dålig uppdatering! Men nu i alla fall har jag ikväll bara tagit de otroligt lugnt och verkligen varit otrolig seg inte gjort något av de jag hade behövt de kan bero på att tvn i mitt rum inte funkat-.- Inga studiéteknik frågor har jag gjort! Fyfy! Men efter skolan åkte jag och Adrian älskling, hem till Danne och spelade tv-spel och kollade på IronMan! Riktigt chill! Haha, mami va snäll och kom och hämtade mig runt halv sju:) Sen har jag bara kollat på tv; ugly betty, desperate housewiwes va riktigt spännande idag eller hur:O Men är de någon som kan hjälpa mig att hänga med lite, vem va killen susan kysste i slutet:O För Mike va de ju dock inte! Shit de rörde verkligen till de i huvudet mitt.

SO provet gick gallant! Nån enstaka fråga jag kände mig osäker på men annars kändes de super! Tänkte verkligen på ett par saker Micha skrivit i sin super blogg för ett tag sen på inlägget; lär dig plugga!
Nu ska jag bara vara närvös enda fram tills jag får resultaten! Haha.

Herregud vad jag har ångest, känns som jag bara äter godis och godis och godis! Nu ska jag sluta med de påriktigt riktigt! Ska börja träna igen, imorgon ska jag gå och på fredag sen är de kval till Regionsfinalen i helgen och jag vill verkligen komma med i min mest otränade form men jag MÅSTE komma i af till Regionsfinalen! Sen om jag inte kommer till Sum de bryr jag mig inte så mycket om men jag ska börja träna och sluta äta (godis) Så nu ska jag skriva här i bloggen om jag har eller inte har ätit godis! Idag har jag ätit fy skäms på mig! Haha.
Ser fram emot USA resan i jul otroligt också.

Men nu måste jag titta på studiefrågorna och se om jag är lost eller inte x)
Skriver me rimorgon!

sov sött
love!

Thats right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0