typiskt

Så himla typiskt! Första dagen efter höstlovet och jag ska vara hemma. Men jag mår faktiskt långt ifrån bra med min troligtvissa feber och huvudvärk, allt bara dunkar. Därför ska jag INTE sitta framför datorn idag alls, men kände mig skyldig er en förklarning. Aja jag kommer väl få plugga lite men nu ska jag bara krypa ner under mina tre tjocka duntäcken, och åtta kuddar och kolla på sex and the city! Ska väl försöka äta någonting också ta en massa alevedon och hoppas på att de blir bättre.. aa nu iallafall ska jag inte sitta här. Kommer kanske springa in hit till storebrors rum och skriva ett inlägg ibland.

Hoppas ni får en bra dag!
L O V E

Kommentarer
Postat av: mimi

Synd om dej tycker jag men titta inte för mycket på tv heller även om SATC är lockande..

Krya på dej.

2008-11-03 @ 10:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0