Svar på frågorna hitills

är du oskuld? hur lång är du? har du smittat nån me körtelfebern? är det sant att du har skärt dig? tycker du själv att du är fjortis/emo? vem var din första typ fiende? hur mycket väger du?
Ja, jag är oskuld.
Jag är ungefär 172 cm.
Nej. jag blev väl smittad.
Ehm, ja! Det är sant att jag har skärt mig.
Nej jag tycker att jag är rätt normal nu för tiden.
Ja du de var svårt, den första fienden, jag vet faktiskt inte det.
Hur mycket jag väger, ingen aning faktiskt, väldigt längesen jag vägde mig.

vem är din idol? vem är din absolut bästa vän om du bara får välja en? är du nöjd med ditt liv? vad använder du för mascara/faundaiton? om du skulle åke till en öde ö, vad skulle du ta me dej; max 8 saker,?
Min idol, jag har nog ingen sådär idol som jag ser väldigt mycket upp till.
Min absolut bästa vän är Maya, min barndomsvän sen tio år tillbaka.
Jag är väldigt nöjd med mitt liv nu för tiden.
Jag använder inte faundation faktiskt. Jag använder löspuder först då ifrån loréal det är som faundation fast i löspuder. Sen använder jag väldigt mycket olika mascaror har en hel del och det kan vara olika dag från dag. Men just nu använder jag Volume Collagene ifrån loréal också.
Hm.. jag skulle ta med mig mobil telefonen, ipoden, Jill ( om man kan räkna henne som en sak ), ähm.. mat&dryck, kudde, tändstickor.

Förebild? Mål? Motto? Drömyrke? Stilförebild?
Jag har väl ingen förebild sådär, kan se upp till folk men inte som en förebild kanske mer som en storasyster.
Mitt mål i livet är att bli lycklig, att lyckas och bli lycklig.
Ja du, lev din dag som om de vore din sista.
Jag har ett drömyrke om att journalist och bli Chefredaktör på någon modetidining.
Ja herregud stilförebild, jag har väl ingen stilförebild heller.

favorit film? favorit mat? hur sminkar du dig en vanlig skoldag (du är så snygg! =D) och vad är det roligaste / tråkigaste du vet? kramkram
Favorit film, måste nog säga meangirls och dagboken.
Jag sminkar mig med lösfaundation, sen ett rouge ifrån MaryKay och sen mascara och eyeliner ibland.
Det roligaste jag vet är att umgås med folket jag älskar som älskar mig, det tråkigaste jag vet är att inse att man misslyckats.

varför tar du bilder på din autfit när du är sjuk?
Det har jag nog inget bra svar på, men det är antaligen för jag inte har något att göra.

frågestunden är öppen fortfarande så passa på att fortsätt fråga frågor.
Caio

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD HÄNDE MED DIN SNYGGA HEADER?

2008-11-27 @ 21:59:11
Postat av: gabriella

när kan man fråga mer grejjer??

2008-12-01 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0