school

Imorse fick jag stjuts till skolan, träffade Maria på bron vi gick upp till slöjden, vi gjorde klart vårat broderi och började med trikå plagget, jag valde att göra en tubtop fast liksom en tubkjol mer för den börjar under bysten och går ner har alltid velat ha en sån så jag får se hur den blir haha. Sen har dagen gått, no började vi på kemi på fredagen kommer vi ha ett prov på om man ska få vara med och labba man måste ha ALLA rätt -.- Får se hur de går. Sen fick jag tillbaka mitt SO prov där jag fick NMV - = MVG - för er som inte förstår de. Jag blev nöjd :) När vi slutat gick vi till mörby där jag träffa Charlie jag tog bussen hem med henne 601 V dåra de va mysigt att prata med henne. Hon har ju varit på Aruba och haft de skönt hela lovet.

När jag gick av bussen såg jag ingen mindre än Sofie och Emma som satt inne på Gateu jag satte mig och pratade med dom ganska länge, 50 minuter typ, de va jätte mysigt. Har inte träffat nån av dom sen sommarlovet och herregud vad som hänt sen dess haha.
Vid fem drog vi oss alla hemåt.
Nu sitter jag och kollar på XtremeHomeMakeOver I love It.

skriver sen
love

Update; 18:18 glömde de roligaste idag Jill och jag har varit lite skrattiga idag och Jills skåp dörr ramlade av  HAHAHAH x) Och jag spelade in de, får se om jag kan få in videon på bloggen för de va verkligen kul med stort K Hahahah, Jill! Jag skööj
HAHAHA sötnos<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0