Produkt 2

Igår skrev jag om vilka medel jag använder för att ta bort mitt smink idag tänkte jag skriva om vilka produkter jag använder för att hålla min hud utan finnar och porer. Alla de här produkterna kommer ifrån apoteket och är väldigt effektiva.



Stora tuben längst bak börjar vi med. Det är Wash och Mask in one. Den ska man ta en till två gånger i veckan och ha på den i en tio minuter en kvart och sen skölja den rengör huden och är väldigt effektiv. Man ska undvika partier som ögon och mun.

Flaskan tar vi nu. Den här produkten är den bästa jag någonsin använt när det gäller att hålla finnar borta osv. Efter man sminkat av sig tar man lite av den genomskinliga vätskan på en bomullstuss och sätter på sina finnar som man stör sig på. Man låter tussen sitta på ett tag innan man tar bort den och man lägger då tussarna på alla finnar man vill ha bort....

.. Ja och när man använt flaskan tar man den lilla tuben och sätter på lite av krämen på alla finnar man behandlat med vätskan från flaskan.

De här tar jag på mina finnar och de flesta försvinner över en natt annars får man behandla den flera kvällar.
De är väldgt bra medel de här.

De va allt för just nu.
Ha en super dag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: alexandra :)

hur mkt kostar de tsm ?! :) kärlek

2008-11-30 @ 19:26:01
Postat av: Linnéa

Samma som förra, jag går och kollar de imorgon. Jag vet bara att de här produkterna säljs på apoteket och dom andra kan man hitta på Åhlens :)

2008-11-30 @ 19:51:37
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom där torkar ut dom , dom hjälper inte...

2008-12-02 @ 19:19:55
Postat av: Anonym

bara för att du använder lager på lager foundation och låtsas att du har fin hud -.-kom ihåg linnéa:

ärlighet varar längst!

2008-12-05 @ 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0