Och..

Jag var ju i TäbyCentrum och då passade jag på att gå in på Gina och kolla på de fina klänningarna jag la upp igår i bloggen, men gud va besviken jag blev, den första och stjätte klänningarna hittade jag inte, men den gråa klänning/tunikan den tionde, de blev jag så kär i verkligen men den va så ful i verkligheten så jag nästan dog. De var bara stickat "de som man ser liksom" de andra var bomullstyg, de såg sjukt konstigt ut. Och allt blev bara konstigt blev väldigt besviken på flera av deplagg ni såg igår, men men sånt är livet, får väl kolla på en klänning någon annan stans MÅSTE ha en klänning till USA både nyår, julafton och stor "amerikansk" julmiddag, ioförsig med oliak mnniskor så ja kan ha samma klänning men ändå.

Ska fortsätta nu hörs senare

LOVE!




Love of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0