Och igen..

..
så var jag nere hos läkaren och tog blodprover. Har sjukt ont när jag andas nu men hoppas det blir bättre. Ska pluggapluggaplugga idag. Tänkte börja lite med svenska och sen kommer det rulla på. Jag funkar så att bara jag komme rigång med pluggandet så rullar det på sen, då blir det svårt att sluta haha. Slänger in en bild jag tog på mig i snöstormen. Just nu pratar jag med min bästis på msn hon ligger hemma och spyr, har åkt på vinterkräksjukan tror jag. Uschusch! Men nu ska jag kila!
love L



Ungern 08 saknar sjukt.

Kommentarer
Postat av: anonym

vad gjorde du i ungern? är du ifrån ungern lr?

2008-11-26 @ 21:49:48
Postat av: Linnéa

Jag är någonting ungersk men inte hel och halv jag vet inte. Men jag har väldigt utsprid släkt och då istället för att vi ska sitta och åka till Amerika, Schweiz, Tyskland osvosv. Så träffas vi i min gammel farmors hus i Ungern. Vi är dock för många för det huset så vi hyr hus också. Så där brukar jag spendera några veckor på somrarna och träffa mina kusiner ifrån england, usa, tyskland och schweiz :)

2008-11-27 @ 13:10:17
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0