mobil igen x)

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till fem och skriv sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du göra om din pojkvän var otrogen mot dig?
Såklart, alla älskar ju mig x)<33


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hemma durå?:)<33

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Jag älskar dig
 

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Linnéa du kan inte förlora mig, jag är bara din, jag älskar dig..

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Seriöst linnéa, jg visste inte, seriöst förlåt. "/<'3 Jag vet att de inte betyder något men jag ville bara säga att jag älskar dig och de va inte meningen jag skulle aldrig såra dig med flit.


 
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Du är inte ful, du är skit fin..
 

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

HIH, aa bejbi du&jag bäst tillsammans, liksom oslagbara älsklingen. Alltid du&jag oh ingen annan.
 

8. Vad vill du höra mest av allt?

Att leva utan ngt du inte längre hargår inte, jag mådde fett dåligt igår när vi smsade. Jag blev fett ledsen, jag pallar ingenting utan dig, jag har ALDRIG kätn såhär förut, jag älskar DIG fatta de.. De går inte, jag gör allt för att de ska bli bra.. :'/
 

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Om jag bara kunde förklara de med ord så skulle alfabetet va tjugo gånger så stort ( hela den låten, Orkar inte skriva)

10. Din mest romantiska replik är:

Äääälskling! Seriöst jag tror jag verkligen ÄLSKAR dig, liksom inte kompis du är mer än så, jag mår bra av att bara höra din röst gör mig så glad, liksom du får mig att mpå bra..


Kommentarer
Postat av: Vilma

hej hej!

måste bara säga att jag tycker att din blogg är jätte bra, det är den verkligen. har faktiskt följt den ett tag nu! -.- (;

men du, jag undrar vilken still du? asså text still! :)

<3

2008-11-04 @ 20:41:23
URL: http://vilmaas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

tack va gulligt du är.

candara heter stilden jag har.

:)<3

2008-11-04 @ 21:05:24
Postat av: Anonym

hallå jag fattar inte, ?



6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Du är inte ful, du är skit fin..



;D <3

2008-11-04 @ 21:06:39
Postat av: linnéa

Haha men de är ju mina sms, läs högst upp x)

<3

2008-11-04 @ 22:06:00
Postat av: Vilma

okej,tack så mycket!

:)<3

2008-11-04 @ 22:16:45
URL: http://vilmaas.blogg.se/
Postat av: Ctina

Min syrra tog studenten med alla MVG :)

2008-11-07 @ 20:40:16
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0