lista

9 FÖRSTA :
första bästa kompis: Maya Strinnhed
första bil: Har aldrig haft någon
första kärlek:  Sebastian? Adrian?
första husdjur: Nej
första semester: DOnt remeber
första praoplats: Kontorshotell med M
första köpta skiva:  Kommer inte ihåg
första riktiga kärlek: Adrian
första piercing:  öronen
första konsert:  Ö kommer inte ihåg


9 SISTA :

sista drycken:  vatten
sista bilfärd: lördagskväll
sista filmen du såg: sexand the city
sista telefonsamtal: Jill
sista bubbelbadet: Längesen
sista spelade cd:  Franska cdn?
sista kyss:  Förra fredagen
sista måltiden:  lunch idag.

8 HAR DU NÅNSINN :
dejtat en av dina bästa kompisar: dejtat och dejtat jag har varit tillsammans med en av mina bästavänner
blivit tagen av polisen: Nej
blivit kär vid första ögonkastet: A
fått ditt hjärta krossat:  Ja.
sagt jag älskar dig till någon och inte menat det: Ja
krossat någons hjärta: Ja, förlåt.
busringt till någon: Ja.
ljugit för en kompis: Har jag säkert.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG :
1. pyjamasbyxor
2. VictoriaSecret Linne
3. Vit linne under
4. Sjal
5. Underkläder
6. -
7. -

6 SAKER DU HAR GJORT IDAG :
1
. Kollat klart på SATC boxen
2. Pluggat Svenska
3. Kollat topmodel&EH home edition
4. Telefon
5. Doktorn
6. Pluggat SO


5 FAVORITSAKER :
1. Mysa
2. Umgås
3. Kläder
4. Äkta vänskap
5. Vänner

4 PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR :
1. Jill Stenlund
2. Fanny Lassi Stålarw
3. Maya Strinnhed
4. Didrik Åkerstrom

3 VAL :

svart eller vitt: Svart
sommar eller vinter: Sommar
kaka eller godis: Godis

2 SAKER DU ÄLSKAR :
1. Mina nära&kära
2. Kärleken

EN SAK DU ÅNGRAR :
1. Mycket


Kommentarer
Postat av: Anonym

sebastian jägerstig? :o

2008-11-19 @ 21:12:48
Postat av: L

nejnej inte han.

2008-11-20 @ 09:42:56
Postat av: Anonym

haha tänkte väl

2008-11-20 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0