list.

Lovar du att vara ärlig? Jarå
Du heter:  Linnéa Laila Elizabeth Berglund
Låt just nu:  stepup2 streets - bones
Om du röker: (ibland)
Beroende av: killar
Favoritkaraktär(er) i film: Piff & puff
Vem behöver du mest just nu:  mitt ex.
Vad tror folk om dig:  att jag röker, dricker typen..
Stämmer det: de beror på. More before
Vad får du oftast komplimanger för: simningen
Vad säger du för att imponera på någon:  Haha be your self!
Hur imponerar man på dig: Omtänksamhet, närkontakt i think
Brukar du skratta för dig själv? Nej inte för ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? <3Adrian ; & jag dig..<3
Vilken är din favoritmålning?  whot?
Vart bor du: Djursholm
Trivs du där: Nja inte alltid men de funkar.
Har du några converse: hade
Festar du mycket: festar och festar vt jag inte, men jag roar mig.
Vad har du för mobil operatör: telenor
Är du allergisk i mot något: gräs
Har du haft sex : Oskuld!
Nästa mål i ditt liv: secret
Hur svarar du i mobilen: hallå, hej, Linnéa! Sen beror de ju på vem de är.
Vem ringde du senast: Colin.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Att hon skulle hem till Danne! (:
Antal sömntimmar inatt: 13 Hahh, vaknade halv 3 pga migrän.
Sov du ensam:  yez
Tycker du om din pappa: jarå!
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: I hans armar..
När blev du fotad senast: Igår.
Vanligaste färg på dina kläder: Olika,
Vad tycker du om fötter: inget speciellt.
Är du smart: Ja, :O
Är du aktiv i skolan: Försöker.
Vem/vilka saknar du just nu: mitt ex.
Favorit dryck på morgonen: vatten.
Rakar du benen: yez
När brukar du gå och lägga dig: på lov för sent, vanligtvis också försent.
Är du blyg: Nej, social & lojal
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, eller de beror på vem de är ifrån.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Eftersom min senaste va så! Och han är underbar så.. antaligen.
Har du spytt offentligt: Nono
Har du varit full? Inte stupfull men påverkad ohja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kanske få en närmare bild av varför killar tänker med kuken.
Använder du stjärnor eller kajal:  Kajal
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Familla, närmsta vännerna
Är du nöjd med ditt liv: Oftast
Om inte, vad vill du ändra på: Mycket, vintras och så, men inte hela året för jag träffade världens finaste grabbar..
Är du bortskämd: Haha aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0