Like I Said.

Här kommer lite tips på hur jag tar bort mitt smink och behandlar mitt ansikte.

Först börjar jag med hur jag sminkar av mig och detta gör jag varenda kväll.



Från vänster.
Den vita flaskan är som rengörningsmjölk heter det. Det tar jag sätter i hela ansiktet undviker partier som ögonen och munnen. Låter den sitta på ett tag innan jag tar bort den men runda bomullstussar och drar av det och där ser man hur mycket smink man får av med denna produkt.

Mitten flaskan är faktiskt ett otroligt starkt ansiktsvatten som renar porerna och det tar jag varje kväll innnan jag tagit bort sminket med den vita. Det är ett väldigt starkt medel som därför inte får tas runt ögon och mun.

Den tredje produkten är för ögon och mun väldigt effektiv. Man måste skaka flaskan innan man använder den och sätter lite på en bomullstuss och tar runt ögon och mun. Denna produkt har jag använt så länge jag kan minnas faktiskt.

För sminkbortningsmedel alltså

För att inte göra inlägget extremt långt skriver jag om nästa produkt imorgon.

love

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt kostar de tsm ? :) <3

2008-11-30 @ 19:27:41
Postat av: Linnéa

Ja du, jag kan kolla de imorgon och skriva in de. <3

2008-11-30 @ 19:50:43
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken ordning du tog produkterna?

2008-12-03 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0