levervärden

Lite mer information om mig och min ställning. Jag blir hemma hela helgen, och förmodligen nån dag nästa vecka. Min läkare ringde ikväll och berättade att jag har jätte höga levervärden vilket inte alls är bra, man kan börja blöda ur levern osv. Och har jag de fortfarande i jul blir de ingen usa resa. Jag trodde väl inte att de va så allvarligt men tydligen. Nu har mina små rara föräldrar varit och totalt tömt mitt skåp i skolan de är T O M T! Allt är hemma jag ska nog börja gå i skolan hemma snart haha. Jag ska sätta igång imorgon med franska, SOn, matte, engelska, svenska, kemi ja herregud vad jag har att pyssla med. Hoppas de blir någon skola för min del nästa vecka i allafall. Ska använda helgen som ett sätt att ta ikapp lite med skolarbete. Hoppas alla ni mår bra iallafall!
kärlek

Kommentarer
Postat av: malin

stackars dig gumman , krya på dig och hoppas att det inte blir värre<3

saknardig,<3

2008-11-21 @ 10:24:49
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch, det var allvarligt.



Se till att sköta dig så att du kan komma hit....annars blir det ju jättetrist....



Hur gör man för att fixa sina levervärden?



Stor kram, jag tänker massa positiva tankar om dig så att du ska bli frisk...

Vill du skypa så finns jag här...

2008-11-21 @ 14:41:30
Postat av: L

Man får inte anstränga sig eller bli upprörd typ?

För då börjar den blöda..



kärlek

2008-11-21 @ 15:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0