hemma, igen..

Jag är hemma idag pga min otroliga körtelfeber som går mig på nerverna. Jag får ångest av att veta hur mycket jag missar, men vad ska jag göra. Gå till skolan med världens huvudvärk en andning som känns sådär och en syn som bara snurrar NEJ tack. Jag blev tvungen att stanna hemma idag kände jag. Jag skippar nog "spexfesten" som anordnas av niorna också som är imorgon. Känner inte för att gå någonstans imorgon kväll, eller? Nu ska jag ta de lugnt och sova lite kanske. Ha en bra dag.
Kärlek



Såhär såg jag ut igår efter skolan.



Gick av bussen och började nästan gråta när jag såg skylten utanför SOS som jag tror de va Agnes som skrev de här på förra året, och gash vad mycket minnen som kom upp, va tvungen att ta en liten bild på den. Jag älskar dig Maya, lika mycket nu som då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUTA VARA SÅ PATETISK!!!!!

2009-01-07 @ 12:51:26
Postat av: linnea

Jag tänker inte sluta vara någonting för att du ber mig. Ser du mig som en patetisk människa säger jag sluta läsa min blogg!

2009-01-07 @ 17:24:17
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0