Hemma..

Ett tag i alla all. Ja, det knasade med utförsäljningsgrejen så det blev ingenting, tyvärr. När jag kom tillbaka träffade jag Jill i mörby och några andra sen åkte vi till täby för att köpa glass sen åkte vi hem och jag åkte hem eftersom jag kunde få skjuts och för att jag kan äta middag tidigare och träffa Jill tidigare haha. Ikväll ska ag träffa Jill då o planerna går som planerat. Skolan dag gick bra. Har nog inte så mycket mer att säga ha en jätte bra helg. En update kommer senare.
Fortsätt fråga frågor också.
Caio


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt mellan dig och fflirty @ pea?

2008-11-28 @ 17:27:07
Postat av: Linnéa

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar?

2008-11-28 @ 17:49:22
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

C-i-a-o stavad det min kära GD.



F-o-u-n-d-a-t-i-o-n oxå bara så att du vet....



Kärlek till dig - o nåde dig om du inte tar det easy.....inget hängande i Mörby o Täby. Gå ut o gå med dina kära kompisar istället....låna en hund.



L

2008-11-28 @ 20:14:09
Postat av: Anonym

du bloggar liixom aldrig om hon, är ni fortfarande lika nära eller?

2008-11-28 @ 21:16:17
Postat av: Linnéa

Ja, men jag bloggar inte om någon av mina vännerdet är mitt privata liksom de är ingenting jag brukar lägga ut på bloggen, dom vet vad dombetyder och att jag älskar dom de behövs ingen internet sida för att förklara :)

2008-11-28 @ 22:08:17
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0