frisk!!

Ja,
idag vaknade jag runt halv 10 av att de va skottlossning hemma hos mig, eller ja, i min dröm i alla fall :) Jag har drömt konstigt hela natten, att jag, Colin och Maya gick och duschade i nån flashig dusch vi hittade och sen blev alla arga, sen hade jag fest och de blev skottlossning och aa lite allämnt normala saker om ni förstår (:.
Sen höll jag på hemma hela morgonen vet inte vad jag gjort sprungit runt? Sen gick jag ut på en promenix kom nyss hem och ikväll ska jag vara med mina bff, några andra jag vet inte, no more information pga olika saker.
Lilla plutten blir tretton i helgen, (lilla plutten vid namn Agnes) Så därför sk jag vara med dom ikväll typ (?)

Nu ska jag kila! Lägger in en dålig bild på jag jag har på mig just nu (:

Gråa jeans ifrån cheep monday!
grått linne med lite knappar på - Ben Sherman(?)
Cardigan/kofta - BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0