en söndag

Jag träffade Charlie och Maya på torget vi fikade i en timme sen skulle dom någonstans, jag gick och träffade Kalle, Henke och Eddan sen så efter ett tag så gick vi hem till Kalle, där vi spelade typ CS haha, sen vid 5 ungefär gick jag Eddan och Henke jag gick förbi Erica och träffade henne och Nikita et tag sen gick jag hem och jag har så ont i mitt vänstra ben jag kan inte böja ut de helt men men de löser sig väl.

när jag kommit hem hade vi tydligen gjort om hela vardagsrummet, haha. Vi käkade och mormor åt här också.
Nu gör jag ingenting ska sova tidigt ikväll skola imorgon.

En bilder på snön imorse:O



Efter ett tag blev de stora stora flingor här va i början :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0