en lista.

VEM
Vem är i rummet med dig?
Bara jag.
Vem fick du senast sms av? Colin
Vem tänker du på nu? Jill
Vem pratade du senast i telefon med? Jill
Vems hus var du senast i? Jills
Vem sa du senast jag älskar dig till? Jill
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? Jill oj va mycket Jill de blev nu.
Vem önskar du var med dig nu? Jill x)
Vem är din favoritsläkting? Moster/Mormor
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Adrian!

VAR
Var går du i skolan?
Friberga Danderyd.
Var är din telefon? Bredvid mig.
Var är din mamma? I vardagsrummet
Var sover du? I min säng(?)
Var handlar du mest? Ginatricot / H&M
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Gina
Vart åkte du bil senast? I danderyd/täby
Var i ditt rum är du? I min soffa

VAD
Vad åt du senast?
En pannkaka
Vad drack du senast? Multivitamin juice
Vad har du för färg på dina byxor? Gråa jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? Mobil(?) block
Vad gillar du mest i skolan? De närmsta
Vad har du på fötterna? Små saker, haha
Vad är din favoritfärg? Blått
Vilken film såg du senast? Perfect Man
Vad hör du just nu? Tvn

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng?
ja?
Tyckt att din kusin är het? HAHA, syssling.
Kört över hastighetsbegränsning? Har jag väl.
målat om ditt rum: Yes!
Dansat framför en spegel? Haha ja?
Fått hicka? ja
Älskar eller saknar någon nu? Jo..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min favvo oxå!



Fast såna här listor känns ganska trist eller? Du kan bättre....



Kram L



PS ingen jäkla skola imorgon, du måste vara frisk den 12 e....

2008-11-26 @ 05:19:55
Postat av: Linnéa

tss..

Jo dom är skit tråkiga men de är såna här jag gör när jag verkligen itne har NÅNTING att göra.



Nejnej jag är hemma idag, :)

kraaam

2008-11-26 @ 10:26:56
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0