Dockor eller bebisar?

Ja hörni! Jag satt och zappa mellan kanelerna och kom till fyran och där var det ett program och jag kom in mitt i och tänkte fan vilken söt bebis hon har i vagnen. Men! När hon gick fram och frågade någon; Vill du köpa en bebis? Då började jag undra vad det var jag kollade på. De slutade med att de visade sig att det var dockor som tydligen görs och säljs till kvinnor och män som inte kan få riktiga barn eller bara vill ha ett perfekt barn tror jag dom sa. Man kan tydligen beställa hur dom ska se ut om man vill ha dockan efter något riktigt barn och så. Jag tycker själv att det hela verkade sjukt men men.

Tycker ni inte dom ser levande ut?




Uppdaterar lite senare!
kärlek

Kommentarer
Postat av: ericA

Joo dom va fakitskt söta ! Fast de skulle ju va sötare med "äkta bebisar" :P

och asso den längst up ser ju värkligare ut.. pussåkram

2008-11-30 @ 21:44:33
Postat av: Linnéa

Just du skulle väl inte bli besviken att få en liten såndär haha x)

puss

2008-11-30 @ 22:01:23
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

den andra ser lite läskig ut men söt :D <3

2008-12-01 @ 18:15:12
Postat av: Anonym

aa faktikst den andra ser ut som en alien !! men den f´örsta är söt

2008-12-01 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0