17 november

Började med matte, de va kul att träffa alla. Andra lektion svenska lästimme, jag hade med mig en bok hemifrån; Å andra sidan med Marian Keyes kommer ett inlägg om boken senare ur rolig. Sen hade vi två timmars lunch, de va knökfullt i matsalen när vi skulle äta men Peter (mentor) fixade bord åt mig och Jill. Vi åt och sen gick vi hem till Jill och gjorde ingenting  de va jätte mysigt :) Sen gick vi upp igen, vi hade idrott och halva klassen var sjuka eller skadade och så. Sen hade vi två lektioner efter sista lektionen kom Peter (metor fortfarande) och ville prata med mig, jag visste om vad och de är tydligen massa knas som gått för långt bland tjejerna i klassen och jag försöker bara få dom att förstå att inte snacka bajs om varann och inte frysa ut en. Han och jag pratade i femtio minuter om de här. De kändes verkligen jätte skönt att prata med nån som verkligen förstår. Sen gjorde jag lite grejer sen åkte jag hem sen har jag inte gjort något, ätit och lite så. Nu ska jag inte göra något alls. Skriver kanske senare..



Snygga brudar?
:)
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0