Yo-Yo test?

Hade ett spring test på idrotten blev jätte taggad på att springa när jag såg dom springa där, YO-YO testet är nästan samma sak som BIP testet. Pierre klarade längst! Han är allt bra duktig han. Sen gick jag och Mini och åt lunch det var pannkakor och tacos! Woho, först åt jag två pannkakor och sen delade jag och mini på en taco tallrik. Vi hade sen fyra lektioner efter bilden fick jag så ont i magen att jag prata med min mentor och han tyckte jag skulle gå hem så de gjorde jag och sen nu kom jag nyss hem kollar på tv och ska plugga franska imorgon!
Juste privat ekonomin gick faktiskt oväntat bra.
Vad har ni gjort idag?
Ciaao

Jag och Jillsan i helgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dricker ni alkohol ?

gör du det ofta eller?

2009-02-01 @ 11:41:22
Postat av: Linnea

Det är inte alkohol i glasen (:

Nej de händer inte ofta längre (:

2009-02-01 @ 12:09:57
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej .

röker du inte heller nu länge elr?

2009-02-01 @ 12:15:06
Postat av: Linnea

Jag kan inte säga att jag röker. Mitt nysårslöfte var att inte röka de här året.

2009-02-01 @ 12:30:44
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0