X-mas

Ja vad tycks om min fina design? Jag har inte haft mycket att göra så jag slängde ihop något kul. Haha säg vad ni tycker?
Nu börjar de närma sig nästa fredag åker jag bort härifrån i tre veckor galet härligt ska det bli, klart det blir mindre bloggning men ska försöka hitta nånstans jag kan koppla uppp mig. Men men jag stannade hemma idag eftersom min hals känns sämre det är dåliga nyheter men det blir säkert bättre,
Ska kolla lite på film nu och krypa ner i sängen.
Ha en bra dag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ful , den innan var oxå ful , dessförinnan oxå ful.FUUUlt!

2008-12-11 @ 16:10:17
Postat av: Linnea

Om allt är fult varför lägger du ner tid på att gå in på min blogg och kommentera?

2008-12-11 @ 16:44:19
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Astrid

fint ju :)

2008-12-11 @ 17:52:26
URL: http://eliitmedflit.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin fint !

2008-12-11 @ 19:00:07
Postat av: Anonym

Jag satsar massor med pengar på att du plötsligt känner dig frisk imorgon fredag....för du "måste" väl gå på lussevaka antar jag.



Ta det lugnt nu, tänk om du inte får komma hit!!



Var på Forever 21 (ha ha o jag som fyller 40 på söndag...vad hade jag där att göra...) och det finns tokmycket fint som du nog vill ha.



billigt är det oxå. Köpte två skärp som kostade 8,50 dollar - hallå, är inte det sjukt billigt.



Ses snart, can´t wait!



Love

2008-12-12 @ 04:08:37
Postat av: linnea

Hahaha jadu jag mår bättre idag, lussevaka?

Jag tar de så lugnt så.

Hahaha de låter ju som himmelriket för mig de där.

Ååååh va härligt de ska bli att åka.

love

2008-12-12 @ 08:31:38
Postat av: Anonym

Lussevaka är väl kanske det du kallar för Lucia cup...



Man sågs hemma hos någon och satt uppe hela natten för att sedan dra på sig luciakläderna och lussa för grannarna och sen direkt till skolan...



I nian drack man glögg hela natten oxå vilket kanske inte var helt smart....ett väldigt vingligt luciatåg kunde det bli.



Inte jag dock, jag skötte mig som en mönsterelev....eh....

2008-12-12 @ 13:40:27
Postat av: cornelia tristen

fett mysig, längtar till snön (: (a)

2008-12-15 @ 21:59:12
URL: http://corneliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0