Vaken...

... idag blev det shopping köpte på rean på Victorias Secret en tröja och två armband som jag kollade på i westport med nu var det två för samma pris som för ett i westport så jag betala 16 $ för två stycken. Och sen var det en tröja på forever som jag nöp i och la undan men glömde gå tillbaka. Kom hem och åt gott, har börjat läsa Twilight boken på engelska går bra den är ju för bra den filmen och boken verkar ännu bättre!! Imorn ska vi göra något klockan är inte så mycket här faktiskt herregud klockan är bara typ tio ;O Och alla sover haha. Vill prata med några speciella så jag väntar tills alla vaknar får se hur länge jag orkar hahah! Bilder kommer jag orkar inte lägga in dom nu.

Simma lugnt i Sverige!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0