Trött Tröttare Linnéa

Ja hörni hektisk dag på utomhus shopping. Vi åkte inte förrän rätt sent var rätt okej eftersom jag var en utslagen varelse imorse. Köpte trosor på CalvinKlein, ett par Vens i ballerina form, fölsis present/ julklapp till mami, det var på outleten ska nog köpa en tröja på RalphLauren som jag stod och fingra på ett tag. Vi fika på starbucks och åkte till ett annat ställe som hade fler affärer kom inte dit förrän sent halv sex det stängde sju. Jag kastades in på AmericanEagleOutfiters som ägs av Abercrombie and fitch och kom ut med två linnen, två tröjor. Var på Abercrombie and Fitch också ska tillbaka dit imorn oh köpa en tröja. Är nöjd med dagen kommer bild på lite av dagen också. Hopps det är bra i Sverige.



Pappasflicka!



Alla dessa träd!



Jag säger kärlek



Stumpan åkte bil på outleten



Ja, lite fintfint sådär.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina kläder du köpt. Jättesöta å jag älskar din nya design! :)

2008-12-29 @ 15:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0