tomtits!

Jaja, Tomtits var det idag trevligt ställe alltså. Förutom att killarna drog in mig och Maria i "lastbilshytten" och typ dödade min mage och min fot det var inte alls trevligt. När vi suttit på pendeln i en dryg timme, tbanan i tjugo minuter så var jag äntligen i mörbycentrum. Jag gick hem till Maya och var med Agnes och henne tills alldelss nyss. Vi kollade på Twilight omg den är ju helt otroligt bra. Ge mig kärlek! Sen kom min snälla mamma och hämta  mig och då berätta hon att det hr spruckit ett rör någonstans under oss så vattnet funka inte! -.- Aja nu ska jag plugga har religionprov imorgon.

Kläder idag! (bilden ser helt konstig ut och tunnikan bara flyger ut)
gråastrumpbyxor - ellos
vitt bas linne - NewYorker
Grå tunnika - H&M
svart kofta - TSF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0