Nyår

Nu ska jag förklara för er som inte vet. Jag sitter i Sandiego som ligger i CA i USA. Och varmt är det inte jätte varmt med tjugo grader i skuggan så typ tjugofem i solen. Vi är här och bor hos Malmbergs som har bott här i två år snart. Vi är här tills 10/1 och kommer hem 11/1 för resan knasar med tidsskillnaden. Så jag kommer hem om en vecka och några dagar. Jag har det väldigt bra här och det ska bli kul och komma hem och träffa alla igen. Sen en liten sak till! Om Maria eller Didde som jag lovat att köpa icebreakers till. Jag har inte hittat dom än!!! Jag springer runt här och bara letar ska försöka hitta dom!

CIAO!
bilder kommer

Bild på mig och pappi igår när vi var på en grej.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är icebreakers för något ? :)

2008-12-31 @ 19:43:54
Postat av: linnea

godis saker x)

2008-12-31 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0