"Idoler"

En sak jag aldrig nämnt i bloggen och jag vet faktiskt inte varför. Jag kommer inte ihåg exakt när det var men för något år sedan blev jag och min barndomsbästis Maya helt galna i tvillingarna Olsen, och jag menar inte att dom var våra idoler utan vi var rent av GALNA i dom, vi var ganska små det var i typ tvån? Eller nej jag vet faktiskt inte men det var helt sjukt. Jag hade en jätte affisch på tvillingarna i mitt rum, jag hade alla deras "sweet 16" böcker. Jag tror jag sett nästan alla deras filmer, jag har t.om. gjort en tidning om dom med bilder och fakta och grejer. Och jag ser fortfarande upp till tjejerna otroligt, dom är så himla söta, och klär sig SÅ snyggt. Jag älskade deras filmer och det gör jag fortfarane favoriterna är när dom är på Bahammas och i Australien och sen The Callagne eller något sånt. Jag och Maya tog reda på drygt allting om tjejerna och allt det där sitter i bakhuvudet. Jag kommer ihåg att jag började gråta när jag såg en bild på Mary-Kate för hon var så smal, ja herregud ja.

NJOY

Favorit bild på tvillingarna




  

(tryck på bilderna för större format)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0