Extreme makeover home edition.

Varje dag klockan fem börjar de, programet jag älskar nämnligen Extreme makeover home edition. När dom bygger hus till folk som har de svårt typ, jag vet inte hur de t kommer sig men jag gråter alltid när jag kollar på det i slutet när dom får se sit nya hus, håller ni inte med? De är ju fantasktiskt hur människor bygger ett hus åt en familjpå en vecka, sju dagar. Det är inte mycket tid, men jag tycker ändå att det är helt sjukt bra. Nu ska jag börja kolla igen :)
Tycker ni också programet är sjukt bra?
kärlek

Såhär såg jag ut imorse :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

CONCILER ?

2008-12-03 @ 17:45:26
Postat av: Linnea

Hahaha x) Nej verkligen inte, va nysminkad fick säkert sån här löspuder på läpparna, kan ine vara faundation eftersom jag inte använder de och consealer äger jag inte :)

2008-12-03 @ 17:49:12
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: L

Ha ha jag gråter oxå varje program.



Att de bygger hus på 7 dagar har jag imponerats av innan jag flyttade till USA.



De bygger skithus här, kvaliteten är kass och inga lister, golv väggar är raka i ett sånt bygge.



Men vem bryr sig, bara familjen blir gladare, lyckligare och får ett lättare liv.



Lycka till imorgon - privat ekonomi, ja det kan ju din generation behöva lära sig...



"mamma jag mååååååste ha en Fjällräv i julklapp!!!!!"



på riktigt, den där jackan erkänn att du ångrar dig bara liiiiite...

2008-12-04 @ 02:53:31
Postat av: julia

sooo fuglyy

2008-12-06 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0