:D

Har precis insett att om tjugofyra timmar är jag i USA. Snacka om att jag inte har packat ska göra det nu faktiskt. Är jätte upphetsad för morgon dagen kan bero på att jag hatar att få lock för öronen, också för att jag har sett för många filmer där plan kraschar. Jag har alltid älskat att flyga så jag hoppas allt går väl imorgon. Kommer sakna jätte många. Men jag ska försöka verkligen njuta av de här veckorna och slappna av. Kommer ju tillbaka sen och då ska jag köra järnet. Föresten jag fick NM + (vg+) på religionen idag blev väldigt nöjd för att jag inte pluggat. Blev jätte glad för jag fick NMV (mvg) på privatekonomi provet som var förra veckan. Herregud vad jag kände mig nöjd med de. Grattis till mig.
massa kärlek

Ser lite konstig ut men tycker ändå om den på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså hur gör man det där?? Det är ascoolt! :D

2008-12-18 @ 18:42:38
Postat av: Anonym

jag vill också veta ! :)

läser din blogg varje dag, den är bäst!

2008-12-18 @ 20:40:28
Postat av: linnea

haha det vill ni allt?

Det är en hemsida faktiskt kan skriva den nån gång, vet den inte i huvudet:)

Tack sötnosar

2008-12-18 @ 21:14:06
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: nikita

AHHhhh! Vad har du för foto program!? saknar diig!<3

2008-12-19 @ 22:13:41
URL: http://nikitaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0