Baserat på en lögn.

Ja, jag har haft en ganska jobbig kväll hitills. Vill dock inte gå in på detaljer, för känsligt och privat. Men detta fick mig att börja skriva en berättelse baserat på en sann historia men den heter Baserat på en lögn. Handlar om hur saker kan gå efter ett förhållande och om att man ska vara ärliga mot den man älskar, detta är ingen berättelse det är mer som en sammanfattning av något som hände mig för drygt två månader sen och vad jag gjorde och hur de avslutas är liksom idag då. Jag älskar att skriva så de är som att prata för mig jag får ut mina känslor.
looove

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag brukar också skriva sådär. någon chans att jag får läsa berättelsen? (:

2008-12-14 @ 13:10:47
Postat av: L

Jag skrev alltid brev till allt och alla som gjorde mig besviken och ledsen och de ligger i en låda i ett förråd.



På min tid lät man inte folk läsa såna brev det var mer till för att man skulle få skriva av sig...



Låt inte någon läsa din berättelse, iallafall inte nu, det är väldigt blottande och naket vilket kanske känns som en bra idé men sällan är det.



Låt det lägga sig vänta (nu snackar jag några år) och läs det igen och se om du skulle vilja att någon läste det.



Jag har läst mina och jag har legat dubbelvikt av skratt "hur kunde jag" "Hur kunde dem"



Kram

2008-12-16 @ 13:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0