bara för att

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Det är väl ganska självklart x)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej tyvärr, en viss del men nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Öhm nej!
4. Dog någon som stod dig nära? Öhm nej, men nära.
5. Vilka länder besökte du? Åland, Tyskland, Usa, Ungern
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Mycket.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  Jag är bra på datum så 22/12 och 5/2
8. Vad var din största framgång 2008? Jag har förändrats väldigt mycket, men att jag blivit så målmedveten och självständig.
9. Bästa vännerna i år? Maya, Agnes, Danya, Sofie och Charlotte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har haft körtelfeber hahaha.
11. Bästa köpet? Herregud, vet inte.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Krimskrams. Mat osv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, otroligt mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Haha eftersom jag förändrats så väldigt mycket, början av 2008 pea musik och slutet onethreehill och sen såklart OC.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hälften hälften skuller jag nog säga. Nu gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mig vatten över huvudet och glömma allt som hänt, inte hänga mig på småsaker och njuta av att jag lever.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Klaga på mitt liv och bråka med alla.
18. Hur tillbringar du julen?  Usa med familj, släkt och vänner.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? One Three Hill.
21. Bästa boken du läste i år? Hm.. måste nog säga Tillsammans.
22. Största musikaliska upptäckten? Haha, jag har ändrat min musikstil helthelt vekrligen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg!
25. Något du önskade dig men inte fick? A det vare säkert.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?  Spenderades med barndomsbästisen, kollade på fotbollsmatch och bara var.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja absolut.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Början av 2008 var kaos, mycket smink, bara rent av omogen. Jag känner mig mycket mer mogen nu och liksom jag tar egna intsivativ till saker och ting.
29. Vad fick dig att må bra? Mycket saker. Agnes och Maya har gjort mig otroligt glad och fått mig att må bra.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm.. Robert är ju inte ful. Men ja, vet faktiskt inte.
31. Vem saknade du? Charlotte Malmberg, Min kusin Kayla, Gudmor, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0