50 saker ni inte vet om mig.

1. Jag har ett stort intresse av att skriva..
2. .. skriver en berättelse, närmare en bok.
3. Har alltid drömt om att bli journalist driva en egen modetidning utomlans.
4. Jag går min egna väg genom livet, är väldigt självständig.
5. Personer kan inte bestämma över mig, är väldigt envis.
6. Har otroligt höga krav på mig själv i skolan även fast jag bara går sjunde klass.
7. Har hänt att jag stressat upp mig så för ett förhör att jag vägrat gå till skolan.
8. Jag litar på väldigt få, har blivit sårad allt för många gångar för att lita på allt som rör sig.
9. Har väldigt få jätte nära vänner.
10. Är väldigt social, många ser mig som för social.
11. Jag har simmat i tio år.. har dock trappat ner ordentligt sen skolan började.
12. Jag gick igenom en deprission i vintern-våren 08.
13. Jag har bara varit kär på riktigt en gång.
14. Gråter alltid till extreme home makeover.
15. Har väldigt lätt för att gråta (haha colin:D)
16. Jag har aldrig boffat eller sniffat.
17. Jag är inte hel svensk.
18. Cissie, Malin och Alina fick mig att fortsätta simma i vintras.
19. Jag faller väldigt lätt för killar.
20. .. oftast för fel sorts.
21. Har ett jäkla temperament när någon triggar upp det.

22. Kan gråta när jag tänker på vissa personer.
23. Anser mig själv som beroende av socker och sötsaker.
24. Kan tvinga mig att gå en hel dag utan mat pga komplex.
25. Många har kommenterat att jag ska bli psykolog eftersom jag är en väldigt tålamodig och bra lyssnare.
26. Ställer upp för alla även dom jag inte känner.

27. Många ser mig som ett hot efter den jag varit...
28. ..detta anser jag som en negativ sak.
29. Har alltid varit en väldigt stark person.
30 Enligt mig var ett av de största misstag jag gjort att svika Jill i våras...
31. ..kämpar grovt för våran vänskap och hennes tillit! Hon är min pärla.
32. Är oftast ganska blyg för mina kompisars föräldrar (dock inte mina äldsta vänners)
33. Är kär i kärleken.
34. Jag är ingen player tvärtom söker för ett långt stadigt förhållande.
35. Bråkar med Adrian drygt varje dag. (oseriöst ibland, seriöst ibland)
36. Min favorit årstid är sommarn dock älskar julafton & ännu mer nyårsafton
37. Jag ska till USA om två veckor
38. Jag har släkt över hela världen.
39. Extremt dålig på att hantera pengar.
40. Dricker drygt 2liter vatten om dagen.
41. Älskar att fota och bli fotad.
42. Tycker mottot; var dig själv, alla andra finns redan. stämmer väldigt bra.
43. Är rädd att kolla mig i spegeln innan jag ska duscha sen jag såg mirrors.
44. Att mysa framför en skräckfilm med ett trevligt umgänge är det bästa jag vet.
45. Min favoritfilm är The Notebook eller Meangirls.

46. Det jag ångrar mest i mitt liv är mina ärr.
47. Jag älskar foton! MAn ska ha dom överallt!
48. Att rita och måla är något jag ALLTID velat kunna
49. Jag älskar pepparkaksdeg.
50. Sista då.. jag finns här för er alla! Glöm inte det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ide från michelle? :)

2008-12-04 @ 17:34:40
Postat av: Anonym

Nej!!!!!!! Linnea, säj inte att du har skutit dig?! Jag börjde precis läsa din blogg så jag hänger inte med ^^

2008-12-04 @ 19:38:06
Postat av: Linnea

Haha vem är du?

2008-12-04 @ 20:05:33
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Vickan

haha , ÄLSKA ATT TA BILDER FAN! :D<33

2008-12-04 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0