Z z

Herregud vad trött jag är! Snart får jag gå och lägga mig thihi, nej men ja kommer nog lägga mig och kolla på OC snart=) Har städat garderoben och skrivbordet och hela rummet idag! De va jätte jobbigt, men de känns otroligt skönt nu efteråt! Har typ inga kläder kvar:( slängde hela fyra svarta sopsäckar:O Haha.
Imorgon börjar skolan! Ska bli kul och träffa nya klassen, nu kommer jag verkligen inse att jag inte kommer gå med Fred, Basse, Kalle, Eddan och alla mina pojkar längre! Och självklart brudarna också! Niktia, Erica, Tess och alla jag saknar er alla! aja de blir säkert jätte bra, ska försöka få tag på Jillsan nu också:)

Ha en bra fortsatt kväll:)
(tryck på bilderna för större format)

slänger in nåra bilder på min välstädande garderob också:)

hih lägg märke till att jag fixade ALLA likadana galjar:D
hahahah



tomt:O



Nå vad tycker ni?
Har jag fixat de bra idag?:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fint att man ser din fjortisväst där nere XD

2008-08-24 @ 22:11:46
Postat av: linnea

haha? va? eller asså menar brandman tröjan?

vadå väst?XD ja fattar inte?:)

2008-08-24 @ 22:37:29
Postat av: Anonym

jaha brandmantröja, det är iförsig också fjortis :P

jag menade en såndär som byggargubbar har men som allafjortisar också köpte.... :)

2008-08-24 @ 22:59:05
Postat av: vickan

fett fint (:

2008-08-25 @ 11:48:15
Postat av: linnea

men jag har ingen byggjobbar väst:O

<3

tack gmn

2008-08-25 @ 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0