YES!

I min förra blogg kastade jag in ett snabbt inlägg om en otroligt bra bok jag läst!
nämnligen tillsammans skriven utav Denise Rudberg! En jätte bra bok som utspelar sig i Stockholm.

Man känner verkligen igen sig vart dom  än är, de är jätte kul! Men i alla fall, nu häromdan såg jag att andra boken har kommit ut! Gissa om jag blev glad! Haha, jag som inte gillar att läsa, sträckläste hela första boken på en natt! Haha men jag ska när jag får tid börja läsa andra boken som jag fick av mami häromdan:)
De är verkligen värt att läsa dom! Toppen böcker!
Nu ska jag läsa dom och se vilken som är bäst, hih


  vs
första boken!          andra boken!

Kommentarer
Postat av: nina

åh jag har också läst dom, dom är skitbra :D <3

2008-08-22 @ 12:56:20
Postat av: linnea

haha, jo verkligen!

<3

2008-08-22 @ 20:34:31
Postat av: Elin

jag har läst första, men vart köper man den andra (A)

2008-08-24 @ 17:42:35
URL: http://elinsoderholm.blogg.se/
Postat av: linda

jag har oxå läst dem , jättebra :)<3

2008-08-24 @ 19:50:46
URL: http://lindakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0