ORK!

Jisses, ja är såååååååååå trött! De blev sent igår, jag fick stjuts till mörby med papi. Träffade Maya vi gick runt och blev så himla hungriga så vi kastade oss på bussen och åkte hem till mig, där åt vi köttbullar och snabbmakaroner yummy! Sen så åkte vi iväg till vallen, där adde och didde och nåra andra grabbar höll hus! Vi gick med dom till grillen där dom skulle käka sen så åkte allihopa hem till Maya bara att vi börja bråka lite på vägen så dom vände och gick tillbaka. En halv timme senare kommer ändå dom in struttande i Mayas hus och börjar undersöka just precis ALLT som fanns där haha, sen så gick dom och jag och Maya åkte hem till mig igen och käkade middag den här gången, mamma hade bakat en tårta eller nåt liknande men den va inte alls god, när man jämför min gudmors tårtor och min mammas då k'änner jag verkligen att jag saknar henne jätte mycket:O haha. Efter middagen körde mami hem oss till Maya där vi chillade till ungefär tio då kommer Adde och Didde och vi skulle kolla på film! Bara att fjärkontrollen till dvd spelaren var lost bland alla flyttkartonger-.- så vi kollade på "kallt byte" på norska:D YES! haha, de va jätte mysigt! Filmen var extremt läskig och jätte spännande slutade dåligare än man hade räknat med de va trist! Men de blev så sjukt varmt fyra personer i en 140 cm säng eller 160 jag vet inte aja de va varmt och jääte skojsigt! hihi.. Sen så låg vi typ och gjorde ingenting till klockan 1 då jag , adde och didde började dra oss hemåt! När jag kom hem så deckade jag i min säng direkt usch va trött jag var! -.-

De var min gårdag! Idag ska jag ha ett projekt städa rummet! Fyfan blä usch jag HATAR att städa mitt rum-.-
aja måste väl göra de! men jag skriver mera senare

<3/LB

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyckades hon inte med Denise tårta heller?



Tur att du kommer till mig snart så jag kan få baka chokladtryffel, sommartårta och annat mums till dig.



Kul att se att du är glad igen - eller iallafall inte bara skriver depptexter...



Du förresten, spara stålarna nu, här finns alla affärer (och några till) som du kommer att gilla....shoppa inget hemma nu förrän i jul - jag ska ta med dig till jordens största Mall (täby centrum är lika stort som Restrooms...)



KRAM gulledig



PS ta nu vara på tillfället att börja om på nytt i en ny skola. Häng inte upp dig på en kompis, det är bättre med flera....

2008-08-26 @ 04:48:21
Postat av: linnéa

NEJ med stora bokstäver den va inte alls god-.- haha



YESSSSBOX:D gu så nej va gott.. haha



de gör jag ska du veta! Allting går till amerika kontot:D



Haha jorå jag började skolan igår, de va jätte roligt, nytt folk ny skola, nya lärare allting:)

underbart:)

2008-08-26 @ 07:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0