nu börjar the hell

Haha, nej men shit, mitt shema ser knappast bra ut-.- Måndag 16.00, tisdag 15.20 onsdag 15.30, torsdag 15.35, fredag 12.50 :O Sen senare och vi har SENAST:O ´Haha men idag iaf träffade jag brudarna på bron igen, jag och Maria stack till slöjden, de blev lite kaos med vilka som skulle vara vart men sen så blev de att Lovisa kom till våran grupp också! Vi fick typ testa symaskinerna jag och Maria sydde fina små saker till varandra slänger in en bild på den jag fick utav Maria sen och lite annat smått och gott! Sen så efter 2 ½ timme slöjd så hade vi rast i en halvtimme innan vi skulle till vårat hemklassrum 209 eller är de 208:O? Asså jag håller fortfarande på att lära mig-,- haha där pratade vi mest, inte så mycket snackade lite om  jag kommer faktiskt inte ihåg-.- Haha, Vi hade de i 40 minuter där fick vi lunch som varade i 55minuter! Vi tänkte gå till Mörby men efter vi hade ätit hade klockan tickat på ¨så vi hae bara 30 minuter rast kvar vi hade hunnit men orkade inte så istället gick vi ner till Gården och chillade lite:) Sen så gick vi upp igen 12.35 och då hade vi NO Jag, Ditte, Maria och Adde va i samma grupp de va skit kul! Haha sajk eller asså vi hade med matte/no så vi var en grupp och resten från våran klass hade fysik haha! Vi hade iaf NO ifrån 12.35 till 14.10 *suck* Sen så hade vi en rast på tio minuter innan vi hade PT med Peter, Jag skrattade mest hahahaxD Jag efter skolan mötte Maya, Agnes och Palmaaz på bron har saknat filurerna mycket! Vi chilla lite innan Maya dampa och jag stod och pratade med Ebba och hennes kompisar ett tag innan jag bestämde mig för att åka hem, så jag kom hem träffade Nikita pratade med henne i nån timme sen åkte jag hem, nu är ja helt utslagen och dödstrött.. aja ska försöka hitta på nåt skriver mer senare eller imorgon(A):)

Här är lite bilder ifrån slöjden:)(A)
(klicka på bilderna för större förmat)



Öhm ja.. lite olika sömnader på symaskinerna som jag & Maria pröva:)



Öhm man ser typ inte vad de står men de är står ML och de sitter ihop liksom,
under är de då ett hjärta:) thih den fick ja av MAria,
love you sweetypie

Dagens outfit!



Jeans - UTURN
grått linne med spets uppe och nere - victoria´s secret
vit tröja - madonna design H&M

//LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0