första skoldagen...

var jätte rolig! Jag åkte runt 8 och träffade Astrid, Ditte och Tove som stod och väntade på bron, sen runt kvart över kom Jillsan! Vi vandrade över bron och träffade Maria och Lovisa vid fotbollsplanen vi gick allihopa upp till aulan där alla lärare pratade sen så ropade dom upp våran klass såklart var jag först-.-! Vi gick till sal 208 tror jag och där hade vi en informations och lite sånt där viktigt lektion från klockan 09.00 till öhm typ 10.30 Vi fick skåps nycklar och 8 tjejer i klassen fick "tolett nycklar" hahahaxD A jo de är lika konstigt som de låter, alla sjuor har egna toaletter samt åttor och nior de betyder att inga åttor&nior kan komma in på sjuornas toaletter! Därför har man nycklar, själv tycker jag att de är en bra idé lite annorlunda men bra! Vi gick på rundtur på skolan besökte bland annat skolsyster, kuratorn, kamratstödjarna, datasalen, vaktmästaren, biblioteket och sist men inte minst friberga gården! Där träffade vi Arne han är för rolig han! Vi har fått en jätte kul liten logg bok som jag slänger in ett foto på loggboken, min egna kalender och lite annat skoj vi fick ifrån skolan:) Nu ska jag dricka lite te! lägger in bilderna imorrn ska jag träffa brudarna klockan tjugo över på bron börjar halv nio då ska jag & Maria ha syslöjd! Jätte kul *sajk* skriver sen!

//LB



från vänster
ett suddigum,
en rosa pennväsare,
linjal, 20cm
loggbok/kalender

(fråga inte vrf de står UNG 08-09 på den XD)

De fick vi ifrån skolan dåra!



Min personliga kalender som jag köpte på Åhlens,



Inuti!:)



Lite bättre bild på själv loggboken!
sponsrad utav
"
ungdomens nykterhetsförbund"
tihih

& outfiten idag också kommer här!



Jeans från DRDENIM Jeansmaker
linne med glass "
strössel" på från victoria´ s secret
lång svart kofta från theshirtfactory!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0