Dagen!

Nu har jag avslutat halva dagen! Haha, jag åkte in till stan med storebror och alla hans kompisar, vi hamnade på samma tåg, jag gick av vid TC upp på drottning gatan och gick till ZOUK gallerian, där jag träffade Maya, Agnes, Danya, Sofie och Filippa kom lite senare, sen så skulle vi till Mc Donalds i Sergelgången då gick vi igenom H&M Bara de att jag och Maya tappade bort dom andra-.- Så de blev en dag med Maya&Linnea istället! Vi gick vidare till Gallerian och Maya skulle köpa trosor hon köpte ett par trosor på H&M jätte söta, och sen så gick vi runt i gallerian ett tag och vidare till Biblioteksgatan där vi skulle till UO men hittade ingenting där så vi gick till Assecioares. ( vet inte hur de stavas) Och där köpte hon ett par till ur söta trosor! Men sen så gick vi ner i tunnelbanan och den va fullpackat så de var en kvart i trängsel usch! När vi tjugo minuter senare kommer till Mörby Centrum åt vi middag på Taco Bar! Dom håller på att bygga om de kommer bli jätte bra tror jag! Verkligen! Sen så gick vi hem till Maya och umgicks lite i hennes fina rum! Och sen så åkte jag hem eftersom dom skulle äta sin sista familjemiddag innan Malin åker iväg till London ett år så jag ska dit senare hoppas på skjuts utav brodern min då:D Haha jag lägger in lite konstiga bilder som vi tog hemma hos bästis haha!
Hare bra!

// LB

bilder

Jag med ett av Mayas nya trosor på huvudet:D



Fint tjejer!
fortsätt så!



FINT!

HAHA aja lite cp bilder!
tryck för större format!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0